Хто є споживачами вітамінів і добавок в Україні?

Згідно з дослідженнями:

●       Жінки вживають добавки частіше, ніж чоловіки.

●       Найбільшу групу споживачів становлять люди віком від 35 до 55 років.

●       Люди з вищою освітою та доходом вище середнього частіше споживають вітаміни та добавки.

●       Міські жителі частіше споживають вітаміни та добавки, ніж жителі сільської місцевості.

 

Інші фактори, які можуть впливати на споживання вітамінів і добавок:

●       Наявність хронічних захворювань

●       Заняття спортом

●       Дотримання режиму харчування

●       Рівень стресу

 

Детальна характеристика споживачів вітамінів і добавок віком від 35 до 55 років:


1. Жінки:

Пік споживання: 40-45 років

Основні причини:

●       Зміна гормонального фону

●       Турбота про здоров'я та красу

●       Профілактика вікових змін

●       Підтримка репродуктивної системи

Найпопулярніші категорії: вітаміни групи В, вітамін Е, омега-3, колаген, пробіотики


2. Чоловіки:

Пік споживання: 45-55 років

Основні причини:

●       Підтримка фізичної активності

●       Збереження м'язової маси

●       Зниження рівня стресу

●       Профілактика серцево-судинних захворювань

●       Підтримка статевої функції

Найпопулярніші категорії: вітаміни групи B, вітамін D, вітамін C, цинк, магній, омега-3, спортивні добавки
 

Споживачі віком від 35 до 55 років становлять значну частку українського ринку вітамінів і добавок.

Частка може досягати 40%. Люди віком від 35 до 55 років становлять 34,6% від загальної чисельності населення України. Ця вікова група частіше консультується з лікарем щодо споживання вітамінів і добавок.

Рекомендації лікаря можуть істотно вплинути на вибір того чи іншого продукту.
 

За даними Proxima Research, у 2023 році український ринок вітамінів і добавок становив 110 000 000 доларів.


Варто зазначити, що:

Український ринок вітамінів і БАД досить конкурентний.

Частка ринку більшості виробників не перевищує 5%.

Спостерігається тенденція до зростання популярності українських брендів.

 

Ось деякі фактори, які впливають на розподіл ринку:

●       Впізнаваність бренду

●       Якість продукції

●       Ціна

●       Маркетингова діяльність

●       Рекомендації лікарів

 

Розподіл закуплених вітамінів і добавок за місцями придбання (у %):


Аптеки:

Роздрібні аптеки: 55%

Інтернет-аптеки: 25%

 

Супермаркети:

Гіпермаркети: 10%

Магазини: 5%
 

Інший:

Спеціалізовані магазини здорового харчування: 3%

Прямі продажі (дистриб'ютори, MLM): 2%