Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" всі товари можна поділити на дві групи:

  • Товари належної якості – якісні товари без дефектів та браку.
  • Товари неналежної якості - протеїн з терміном придатності, що закінчився, шейкер з тріщиною, браковані рукавички й т.п.
     

Умови повернення товарів

Товари неналежної якості

Товари неналежної якості можна повернути чи обміняти. Для цього має бути документ, що підтверджує покупку. Зв'яжіться з нами за контактами, вказаними на сайті, і менеджер розповість, що робити далі.

Товари належної якості

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" не всі товари належної якості підлягають обміну та поверненню.

Групи товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню:

  • Спортивне харчування (протеїни, гейнери, креатини, батончики тощо);
  • вітаміни та добавки (омега-3, хондропротектори тощо);
  • косметичні засоби (креми, зубні пасти);

Групи товарів належної якості, що підлягають обміну та поверненню:

  • Одяг;
  • аксесуари (шейкери, пляшки, сумки тощо);
  • пояси;
  • рукавички.

Ви можете повернути або обміняти товари належної якості, які підлягають поверненню та обміну, якщо:

  • Товар не використовувався та зберігся у тому вигляді, в якому його придбали;
  • пройшло не більше 14 днів із моменту купівлі;
  • є документ, що підтверджує покупку.
     

Відповіді на запитання

Що потрібно зробити, щоб повернути товар?

Щоб повернути товар, напишіть або зателефонуйте нам за контактами, вказаними на сайті. Менеджер розкаже вам, як діяти далі.

Хто оплачуватиме доставку повернення?

Якщо ви повертаєте товар неналежної якості, ми сплатимо всі витрати за доставку.

Коли буде повернено гроші чи замінено товар?

Ми повернемо вам гроші або надішлемо новий товар протягом трьох днів після того, як отримаємо та перевіримо повернення.